سوالات متداول

چطور سفارشم رو پیگیری کنم؟
  1. مراجعه به صندوق ایمیلی که وقت سفارش وارد کردید: وضعیت سفارشتون از لحظه پرداخت تا تحویل به پست بهتون با ایمیل اطلاع‌رسانی میشه و فقط لازمه ایمیل‌های دریافتیتون رو چک کنید. برای اطمینان همیشه پوشه هرزنامه (Spam) رو هم چک کنید که اگه ایمیل به اشتباه اونجا رفته باشه، بتونید بخونیدش و از وضعیت اسپم خارجش کنید تا ایمیل‌های بعدی دیگه به اون پوشه نرن.
  2. مراجعه به حساب کاربری در سایت: برای دیدن وضعیت سفارش می‌تونید به حساب کاربریتون وارد بشید و اونجا در بخش «سفارش‌ها» وضعیت تمام سفارش‌هاتون رو ببینید.
  3. استفاده از فرم تماس با ما در سایت.
  4. از طریق دایرکت صفحه اینستاگرام: EdorasRoyal@
کد رهگیری پستی رو از کجا ببینم؟

با مراجعه به بخش حساب کاربری در سایت. اگه سفارشتون از طریق پست در حال ارسال باشه یه کد رهگیری و یه گزینه برای پیگیری اون از طریق سایت شرکت پست هم وجود داره که می‌تونید ازش استفاده کنید.

چطور وارد حساب کاربریم بشم؟

اگه قبلاً در زمان خرید یا با استفاده از نوار بالای سایت یک حساب کاربری برای خودتون ساختید، الان می‌تونید با استفاده از گزینه مربوطه در بالا یا مراجعه به این صفحه و وارد کردن نام کاربری/ایمیل و رمز عبور به حسابتون در سایت وارد بشید.

نام کاربری یا رمز عبورم رو فراموش کردم!

وارد صفحه «حساب کاربری» بشید و اونجا روی گزینه «رمز عبور را فراموش کرده اید؟» بزنید. می‌تونید مستقیماً روی این لینک هم کلیک کنید. حالا توی صفحه جدید می‌تونید با وارد کردن ایمیل یا نام کاربری (هرکدوم رو که یادتون هست) و زدن روی گزینه «بازگردانی گذرواژه» یک لینک برای ساختن گذرواژه جدید در ایمیلی که باهاش حساب کاربری رو ساختید دریافت کنید. در کنار لینک درون ایمیل ارسالی، نام کاربریتون هم وجود داره.

چطور از فروشگاه ادوراس خرید کنم؟

برای خرید از سایتمون به این راهنمای جامع مراجعه کنید: «راهنمای خرید»

چقدر طول می‌کشه سفارش به دستم برسه؟

آماده‌سازی سفارش در حالت عادی بین ۳-۲ روز کاری طول می‌کشه و بعد از اون به پست/پیک تحویل داده میشه. زمان ارسال با پست برای تهران معمولاً بین ۲-۱ روز کاری و شهرستان ۷-۳ روز کاری هست. حواستون به روز جمعه و تعطیلات رسمی باشه و اینکه ممکنه ارسال با پست بیش از این هم تأخیر داشته باشه که می‌تونید با استفاده از کد رهگیری و مراجعه به سامانه شرکت پست، به وضعیت موجود اعتراض کنید. لازم به ذکره که در زمان جشنواره‌ها و ایام خاص مثل تعطیلات نوروز، ممکنه سفارش‌ها با تأخیر آماده و ارسال بشن که مدت زمان تأخیر رو از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی بهتون از قبل اعلام می‌کنیم.

پرداخت در محل دارید؟

در حال حاضر خیر. پرداخت تنها با استفاده از سایت و درگاه‌های خرید امن بانکی انجام میشه.

فروش حضوری دارید؟

فعلاً خیر 🙁 اما دوست داریم با همراهیتون بتونیم در آینده این امکان رو فراهم کنیم.

چطور می‌تونم خریدم رو مرجوع کنم؟

یه راهنمای کامل در این راستا وجود داره که می‌تونید از اینجا بخونیدش: «شرایط مرجوعی و عودت»

از کد تخفیف چطور استفاده کنم؟

اگه محصولی رو به سبد خریتون اضافه کرده باشید، توی صفحه «سبد خرید» یا «پرداخت» می‌تونید کد تخفیفتون رو وارد کنید. برای مشاهده راهنمای تصویری استفاده از کد تخفیف می‌تونید به این صفحه مراجعه کنید: «راهنمای خرید»

امکان کادو کردن سفارشم رو دارید؟

در حال حاضر خیر.

چطور می‌تونم سفارشم رو لغو کنم؟

از طریق تماس تلفنی در ساعات پاسخگویی (درج شده در پایین سایت) و یا از طریق پیام به صفحه اینستاگرام ما امکان لغو سفارش وجود دارد. لغو سفارش در صورتی که محصول سفارشی شما تولید نشده باشد و یا اینکه محصول به مراکز پستی تحویل نشده باشد امکان پذیر است.

محصولی که دریافت کردم با چیزی که سفارش دادم مغایرت داره، چیکار کنم؟

با عرض پوزش از مشکل پیش اومده، لطفاً بخش مربوط به این موضوع رو در صفحه «شرایط مرجوعی و عودت» بخونید و مطابق اون باهامون در تماس باشید تا در اسرع وقت مشکلتون رو حل کنیم.

محصول رو اشتباه خریدم، باید چیکار کنم؟

تا قبل از زمان تعیین شده برای عودت محصول که در صفحه «شرایط مرجوعی و عودت» شرح داده شده، امکان برگشت محصول وجود دارد.

سفارشم آسیب دیده، چیکار کنم؟

تجربه تحویل سفارش آسیب‌دیده واقعاً بده و متأسفیم که چنین تجربه‌ای رو داشتید. برای کسب اطلاع از شرایط مرجوعی این صفحه رو بخونید: «شرایط مرجوعی و عودت»

بعد از پرداخت هزینه از حسابم پول کم شد ولی سفارش ثبت نشده، باید چیکار کنم؟

هیچ کاری. اگه سفارش موفقیت آمیز نباشه، معمولاً خود بانک حداکثر تا ۷۲ ساعت مبلغی که از حسابتون کم شده رو بهتون برمی‌گردونه. اگه بعد از گذشت ۷۲ ساعت کامل پول به حسابتون برنگشت، باهامون در تماس باشید که در مراحل پیگیری از درگاه پرداخت و بانک عامل راهنماییتون کنیم.